przejdź do Sochaczew.pl
196301 odwiedzin
SIÓDEMKA PODBIJA LONDYN

W dniach od 3 do 5 grudnia 2018 roku odbyła się wycieczka lotnicza do Londynu. Dla większości jej uczestników była to pierwsza wizyta w tym pięknym, pełnym zabytków mieście. Przy wyjątkowo sprzyjającej aurze udało się nam zrealizować wyjątkowo bogaty we wrażenia program wyjazdu. Byliśmy na pełnej sklepów Oxford Street, gdzie podziwialiśmy świąteczną iluminację, odwiedziliśmy British Museum, w którym zobaczyliśmy jedyne w swoim rodzaju eksponaty z całego świata, Hyde Park, Piccadilly Circus, jedyna w swoim rodzaju zmiana warty pod Buckingham Palace (Królowa była w domu J), Katedra Westminsterska, nadal remontowany Big Ben, Houses of Parlament, White Hall, Downing Street, Katedra Św. Pawła, Kensington Garden, pięknie oświetlony wieczorem Tower Bridge, którego światła odbijały się w Tamizie, kolorowa chińska dzielnica oraz wiele innych. Najwspanialszą niespodzianką był wjazd na Sky Garden, ogrody miejskie, z których roztaczał się niebywały widok na wszystkie najważniejsze miejsca Londynu. Nasza wyprawa to nie tylko piesze wędrówki i dla niektórych pierwszy lot samolotem, ale także wielokrotne przejazdy czerwonymi doubledeckerami – symbolem Londynu oraz słynnym londyńskim metrem, gdzie przy rewelacyjnej organizacji i opiece nad grupą, poruszaliśmy się bez problemu także w godzinach szczytu.

Wycieczka ta to nie tylko zwiedzanie słynnych miejsc, słuchanie opowieści pana pilota, czy wędrówki po nowych miejscach, ale przede wszystkim żywy kontakt z językiem. Ogromna duma rozpierała mnie, gdy uczniowie, a w większości miałam swój wkład w ich rozwój językowy, bezproblemowo porozumiewali się z mieszkańcami Wielkiej Brytanii w ich rodzimym języku. Wiele dzieci otworzyło się pod tym względem i na pewno zdobyli oni motywację do dalszej nauki języka angielskiego, dlatego pożegnaliśmy Londyn słowami „We’ll be back!”