przejdź do Sochaczew.pl
218446 odwiedzin
Uroki Krakowa

UROKI   KRAKOWA

12 maja klasa IIc bladym świtem  wyruszyła w kolejną niesamowitą  podróż  - tym razem  do Krakowa. Dla  moich dzieci ten dzień  rozpoczął  się  bardzo wcześnie. Spod  szkoły  ruszyliśmy kilka  minut po godzinie szóstej busem  do Warszawy. Na Dworcu Zachodnim przesiedliśmy się w Pendolino. Podróż  trwała  2 godziny 20 minut i  była  dla  nas fajnym, nowym, superkomfortowym   doświadczeniem. Kraków przywitał  nas pięknym słońcem. Plantami spacerkiem, przeszliśmy na Starówkę. Zwiedziliśmy Wawel, Smoczą Jamę, Kościół Mariacki, Sukiennice. Byliśmy także na Franciszkańskiej 3. Moje dzieci  zachwyciły się  Krakowem. Ja uwielbiam Kraków, ale największe wrażenie robią  na mnie zawsze w czasie wyjazdów i nie tylko, moi mali, dzielni turyści. Kolejną  fantastyczną wycieczkę  mamy za sobą. Zawdzięczamy ten  wyjazd mamie Marty, która zakupiła nam  bilety w bardzo atrakcyjnej cenie, była  naszym przewodnikiem i razem z mamą Olafa   super opiekowała  się  dziećmi.  Obydwie mamy uwieczniły nasz wyjazd na pięknych zdjęciach. W kolejną, tym razem  pięciodniową, podróż  ruszamy już za tydzień.